.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2800میلیارد ریال ، میزان درآمد مازندران

استاندار مازندران گفت: برابر قانون بودجه سال‌جاری درآمد سال ۸۸ استان، دو هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید محمد کریمی در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع مازندران در استانداری افزود: از این میزان دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن از درآمدهای مالیاتی است که در صورت وصول این درآمد اعتبارات جاری و عمرانی تخصیص پیدا می‌کند.

استاندار با اشاره به درآمد استان در سال ۸۷ اظهار داشت: درآمد مازندران در سال گذشته دو هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به درآمد مصوب حدود شش درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه درآمد سال ۸۷ استان، 9 درصد نسبت به درآمد سال ۸۶ افزایش داشته است، بیان کرد: مبلغ یک هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال درآمد سال ۸۷ از درآمدهای مالیاتی است که نسبت به سال ماقبل خود ۱۵ درصد و نسبت به قانون بودجه ۴/۳ درصد افزایش داشته است.

کریمی با اشاره به اینکه مازندران در زمینه افزایش درآمد سال ۸۷ در بین سی استان کشور رتبه دهم را کسب کرد، گفت: در صورت عدم وصول درآمدهای مصوب هر یک از دستگاه‌های اجرایی در تخصیص اعتبارات آنان تجدید نظر خواهد شد.

وی بر همکاری فرمانداران و بخشداران با سازمان اقتصاد و دارایی تاکید و اذعان داشت: مازندران استانی برخوردار بوده و قابلیت‌های فراوانی برای افزایش درآمد دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.